سرویس لجستیک

«« سرعت تسویه حساب یک روزه را در لجستیک فروتل تجربه کنید »»
««  فعال سازی یک ساعته فروش سراسری(نقدی و پرداخت در محل) بدون کاغذبازی و مراحل پستی »»

              

  1. ایجاد انبارهای لجستیکی در شهرهای مختلف چه مزیتها و کاربردهایی دارد ؟
  2. چگونه انبار لجستیکی در شهرهای دلخواه ایجاد کنیم ؟
  3. سفارشات چطور در انبارهای لجستیکی ثبت، بسته بندی و ارسال می شوند ؟
  4. مشاهده و مدیریت هزینه های لجستیکی چگونه است ؟

 

 

 

1- ایجاد انبارهای لجستیکی در شهرهای مختلف چه مزیتها و کاربردهایی دارد ؟

سهولت فرایند انبارداری، بسته بندی، فروش و صرفه جویی فوق العاده زیاد در هزینه ها بویژه عدم نیاز به استخدام نیرو مهمترین دلایلی هستند که باعث توسعه سریع و پیشرفت بسیار زیاد سامانه ها و انبارهای لجستیکی در سراسر دنیا شده است، در اکثر کشورهای پیشرفته حتی فروشندگان در شهر خودشان هم از خدمات لجستیکی برای فروش استفاده می کنند و تمرکز خود را بر روی تولید، توسعه و تامین و معرفی محصولاتشان قرار داده اند و عملیات لجستیک را برون سپاری می نمایند. بیش از 30 درصد هزینه های هر کسب و کار مربوط به خدمات لجستیک می شود که در فروتل به کمتر از 10 درصد کاهش می یابد و با توجه به ارسال سریع لجستیکی برگشتی ها بسیار کاهش می یابد و در ارسال پیکی به صفر نزدیک می شود. اگر بخواهید در شهر خودتان و یا شهرهای مختلف ایران دفتر فروش یا انبار لجستیک برای ارسال سریع کالا ایجاد کنید، احتیاج به صرف زمان زیاد یا مسافرت به شهر مورد نظر برای یافتن محل مناسب انبار و اجاره یا خرید محل انبار ، استخدام نیروهای مناسب برای مدیرت دفتر انبار، کنترل مستمر آنها می باشد که کارهای متنوع حفاظت انبار، بسته بندی مرسولات، ارسال روزانه و کنترل فروش در انبار یا انبارها در آن شهرها را انجام دهند و قدرت تبلیغات محلی هم جهت افزایش فروش داشته باشند. فروتل همه این نیازها را برآورده کرده و امکانات را با هزینه فوق العاده کم و مقرون به صرفه برای شما مهیا نموده است .

مزیتهای انبارها و دفاتر لجستیکی :

** سرعت تسویه نقدی یک تا 4 روزه با لجستیک فروتل (بدون درگیر شدن در مراحل طولانی کار با پست و پیک شهری)

** دفتر لجستیک هزینه های شما را در مدیریت چرخه و فرایند فروش، ده ها برابر پایین می آورد و دیگر نیازی نیست شخصاً درگیر بسته بندی و ارسال شوید.

** به دلیل ارسال سریع لجستیکی برگشتی ها بسیار کاهش یافته و در ارسال پیکی برگشتی به صفر نزدیک می شود.

** دیگر نیازی نیست شما برای ایجاد شعب فروش و نمایندگیها و دفاتر لجستیکی به شهرهای مختلف سفر کنید.

** نیازی نیست برای یافتن محل دفتر انبار خود در آن شهر جستجو کنید و مکانی را اجاره و یا خرید نمائید.

** نیازی نیست کارمند و نیروی نگهبان و نیروی بسته بندی و منشی و کارشناس محلی و... برای ارسال و فروش استخدام کنید

** نیازی نیست درگیر تأمین ملزومات بسته بندی، ارسال و به دنبال استخدام پیک یا ماشین و سرویسهای حمل و نقل باشید.

** دفتر لجستیک سرعت تحویل کالا به مشتری و رضایت مشتریان را از خدمات شما چندین برابر ارتقاء می دهد.

** امکان استخدام نیروی محلی و کارشناس مخصوص یا منشی ویژه و مرتبط با فروش شما در تمام شهرها وجود دارد.

** دفتر لجستیک سرعت گردش مالی شما در فروش سراسری را بالا می برد و کالا سریعتر توزیع و پول تسویه می شود.

** دیگر دغدغه انبارداری، بسته بندی و توزیع نخواهید داشت و فقط می توانید تأمین کالا و تبلیغات فروش را انجام دهید و وظیفه بسته بندی، ارسال، برگشتیها و فرایند توزیع را به انبارهای لجستیک خود بسپارید. انبار امکان کادوپیچی سفارشات شهری را دارد.

** دفاتر لجستیکی امکان تبلیغات و بازاریابی محلی را دارند و به نوعی می توانند نمایندگی فروش شما در هر شهر باشند و هر نوع تبلیغات در شهر و بازاریابی تلفنی و بازاریابی حضوری و پخش تبلیغات چاپی و... را برای شما را انجام دهند. ** در مجموع دفتر لجستیک بازوی قدرتمند شما در شهر مورد نظرتان است که توسط شما کنترل و مدیریت می شود.

** سیستم فروتل در دفاتر لجستیک سیستم موقعیت یاب و تشخیص نزدیکترین دفتر به مشتری بر اساس موجودی انبار را دارد یعنی در لحظه ای که مشتری ثبت سفارش می کند، سیستم فروتل نزدیکترین انبار که موجودی کالا دارد را نسبت به مشتری تشخیص داده و سفارش در آن انبار ثبت و از آنجا ارسال می شود و سرعت تحویل را به بهترین نحو مدیریت می کند.

** سیستم موقعیت یاب هوشمند فروتل امکان تبدیل به کنترل هوشمند دستی را هم دارد و می توانید موقعیت یاب و تقسیم کننده هوشمند سفارشات بین انبارها را خاموش کنید و با کنترل هوشمند دستی تقسیم سفارشات در انبارها را انجام داده و مدیریت نمائید.

** با این امکانات شما می توانید کل فروش را متمرکز هم مدیریت کنید و از یک مرکز (دفتر کار خود یا کال سنتر یا سایت و...) سفارشات را ثبت کنید و بصورت خودکار یا دستی در انبارهای مختلف لجستیک در سراسر کشور برای ارسال منتشر کنید و حتی استفاده از دفتر لجستیک در شهر خودتان هم برای شما بسیار مفید و مقرون به صرفه است.

** مبلغ سفارشات در سامانه لجستیک به صورت آنلاین و یا پرداخت در محل از مشتریان اخذ و با شما تسویه شود.

** پیک شهری و ارسال پستی بنا به خواست شما در لجستیکهای فروتل در سراسر ایران ارائه می گردد که با سرعت و هزینه مناسب اجرا می شود.

** نکته بسیار بسیار مهم : حتی اگر نیازی به انبار لجستیک فروتل هم نداشته باشید، سامانه حمل و نقل لجستیکی فروتل امکان مراجعه به محل شما و جمع آوری مرسولات و بسته بندی و ارسال در سطح شهر و یا ارسال به سراسر کشور را دارد و امکان پرداخت آنلاین و پرداخت پس از تحویل در تمام نقاط ایران را به مشتریان شما می دهد و دیگر نیازی نیست درگیر بروکراسی پستی شوید.

2- چگونه انبار لجستیکی در شهرهای دلخواه ایجاد کنیم؟

با توجه به اینکه بخواهید کالاهای شما در انبارهای لجستیک فروتل باشد و یا انبار خودتان ، به دو شکل می توانید از خدمات لجستیک فروتل استفاده کنید که تفاوت عمده در فرستادن کالا به محل انبار و انبار کردن کالا در لجستیک است :

1- خدمات لجستیک غیر متمرکز : در حالتی که شما در شهر خودتان یا سایر شهرها شخصاً دفاتری دارید و نیازی به خدمات انبارداری لجستیکی ندارید و می خواهید کالا در دفتر شخصی و یا محل فعلی خودتان باشد و فقط می خواهید پس از ثبت سفارشات، لجستیک جمع آوری و بسته بندی و توزیع در سطح شهر خودتان یا سراسر نقاط ایران را انجام دهد و مبلغ سفارشات به صورت آنلاین و یا پرداخت در محل از مشتریانتان اخذ شود.مراحل زیر را انجام دهید.

2- خدمات لجستیک متمرکز: این نوع خدمات لجستیک فروتل از این جهت برای شما مناسب است که می خواهید در شهرهای مختلف ایران مستقیماً از محل و مکان انبار و خدمات انبارداری، بسته بندی و ارسال و مدیریت تبلیغات و فروش لجستیکی فروتل استفاده نمائید و در این حالت پس از فعال شدن پنل فروشندگی خود باید ثبت نام و درخواست خود را از داخل پنل فعلی خودتان از بخش مدیریت لجستیک طبق آموزش زیر انجام دهید. در این روش بلافاصله پس از ثبت نام، می توانید محموله لجستیکی را ایجاد و کالاهای خود را به انبار جدیدتان ارسال نمائید و مدیریت و فروش سراسری از شعبه لجستیکی خود را شروع کنید. در این روش هم می توانید فروش نقدی آنلاین و هم فروش بصورت پرداخت در محل در سراسر ایران داشته باشید.

پس از ثبت درخواست ایجاد انبار توسط شما ، مدیریت لجستیک در شهر مورد نظر ، درخواست را بررسی کرده و با شما تماس خواهند گرفت تا برای شروع کار راهنمائی و گرفتن اطلاعات را انجام دهند و توافق شروع کار حاصل شود و سپس پنل انبار لجستیکی شما را فعال خواهند کرد و بلافاصله می توانید فروش سراسری خود را از این انبار آغاز کنید.

3- سفارشات چطور در انبارهای لجستیکی ثبت، بسته بندی و ارسال می شوند؟

سیستم لجستیک فروتل از لحاظ ثبت سفارشات بصورت کاملاً هوشمند عمل می کند، در صورتیکه شما یک یا چند سایت یا کالسنتر و مرکز ثبت سفارش داشته باشید و مثلاً 10 انبار در 10 شهر مختلف ایران در لجستیک فروتل داشته باشید و ثبت سفارشات را انجام دهید، سیستم بصورت هوشمند در لحظه ثبت سفارش، موجودی تمام انبارهای شما را (در مورد کالای در حال خرید) چک کرده و مسافت خریدار تا دفاتر لجستیک شما در شهرهای مختلف را در کسری از ثانیه محاسبه می کند و سفارش در پنل نزدیکترین انبار نسبت به خریدار ثبت می شود تا سرعت تحویل به خریدار افزایش یابد. نکته اینکه شما این سیستم هوشمند را می توانید خاموش کنید که تمام سفارشات در پنل مرکزی شما ثبت شود و سپس شما بصورت دستی(از بخش مدیریت لجستیک و از گزینه انتقال سفارشات به انبارها) سفارشات را به پنل انبارهای دلخواه خود منتقل کنید و حتی در همین حالت دستی هم ما امکان انتخاب هوشمند را در نظر گرفته ایم که قابل استفاده است.

امکان ثبت سفارش به روشهای زیر ممکن است :

1- ثبت سفارش به کمک وب سرویس از روی برنامه های شخصی شما که می تواند تحت موبایل (مانند اپلیکیشتن یا شبکه های اجتماعی، تحت ویندوز و یا تحت وب باشد و می توانید با یک سایت مرکزی و یا با انواع سایتها و برنامه های آنلاین و آفلاین اقدام به ثبت سفارش نمایید، فروتل برنامه ثبت آفلاین تحت ویندوز را هم در اختیار شما قرار می دهد.

2- ثبت سفارشات تلفنی، کال سنتری و ثبت دستی از طریق بخش سفارشات در پنل مرکزی و از گزینه ثبت سفارش جدید که در این بخش هم امکان انتخاب خودکار و هوشمند انبار و یا انتخاب دستی انبار برای ثبت سفارش وجود دارد.

3- ثبت سفارشات جذب شده لجستیکی یعنی سفارشاتی که انبارهای لجستیکی شهرها برای شما بازاریابی، تبلیغات و فروش داشته اند و سفارش جذب شده را بصورت دستی در پنل انبار لجستیک شما می خواهند ثبت کنند. دقت داشته باشید که شعب لجستیک و نمایندگی های فروتل امکان فعالسازی کال سنتر و مرکز تماس برای شما را دارند که در صورت تمایل برای فعالسازی کال سنتر با دفتر مرکزی فروتل باید هماهنگ نمائید.

4- ثبت سفارشات از سیستم عمومی و یا اختصاصی بازاریابی که فروتل در اختیار شما قرار می دهد و شما با تعیین پورسانت مناسب برای محصولات می توانید از این شکل جذب و ثبت سفارش نیز بهره ببرید.

نکته بسیار بسیار مهم ) فروتل در سفارشات داخل شهری، سیستم ارسال لجستیکی و ناوگان حمل و نقل داخل شهری دارد. دقت داشته باشید که سرعت تحویل در این حالت فوق العاده بالاست و همچنین سرعت تسویه با شما در این حالت یک تا 4 روزه است. (امکان تنظیم هزینه ارسال ثابت در شهرهای خاص نیز وجود دارد.)

4- مشاهده و مدیریت هزینه های لجستیکی چگونه است؟

استفاده از لجستیک در مجموع صرفه اقتصادی بسیار زیادی برای شما دارد و برگشتیها را به شدت کاهش داده و در ارسال پیکی به صفر نزدیک میشود، می توانید در شهر خودتان و یا در سایر شهرهای ایران از خدمات لجستیک استفاده کنید، با کمترین هزینه ممکن و در زمانی کوتاه این خدمات در اختیار شما قرار می گیرد و بسیاری از مشکلات فروش سراسری و کاغذ بازی های پستی و هزینه های مربوطه را برای شما حذف می کند. بسته به اینکه شما از لجستیک متمرکز استفاده نمائید و یا از لجستیک غیر متمرکز ، هزینه ها متفاوت خواهد بود. هزینه های لجستیکی بسته به وسعت هر شهر ممکن است نسبت به شهر دیگر مقداری متفاوت باشد.

در حالت لجستیک غیر متمرکز اگر شما بسته های آماده شده داشته باشید، پیک یا ماشین لجستیک روزانه از محل شما جمع آوری خواهد داشت و هزینه جمع آوری روزانه خواهید داشت ولی اگر روزانه کالاهای بسته بندی نشده از محل شما جمع آوری شود، شما هزینه جمع آوری از محل و هزینه بسته بندی را خواهید داشت.

در حالت لجستیک متمرکز کالاهای شما در محل انبار قرار می گیرد و بابت هر متر مکعب فضای انبار ماهانه اجاره دریافت خواهد شد، البته اگر فروش شما زیاد باشد اجاره ماهیانه حذف خواهد شد. هزینه دوم، هزینه حق اپراتوری بسته بندی مرسولات است که به ازای هر مرسوله حساب می شود که بسته به ابعاد کالا، میزان فروش و شیوه بسته بندی هزینه بسته بندی توافق می گردد.

هزینه پیک شهری مبلغی ثابت و توافقی متناسب با اندازه کالا و میزان فروش تعیین می گردد. نکته ) هزینه های ذکر شده فوق بصورت سیستمی محاسبه می شود و از بخش مالی از تراکنشهای جاری کسر می گردد. نکته مهم) کلیه حساب و تراکنشهای مالی در « بخش مالی پنل انبار » در دسترس شما قرار دارد.

پشتیبانی آنلاین فروتل