درباره ما

معرفی مختصر فروتل:

فروتل درگاه تبلیغات، فروش و لجستیک در سراسر ایران می باشد، در حال حاضر بیش از 2500 فروشنده در حوزه فروش کالا، خدمات کسب و کار جدیدی با فروتل ایجاد کرده و یا کسب و کار قبلی خود را به صورت سراسری گسترش داده اند،50 نمایندگی و بیش از 80 هزار همکار بازاریاب در بخش پشتیبانی فروشنده ها، بازاریابی و فروش فعالیت می نمایند که به سرعت در حال توسعه می باشد و در صورت حمایت مناسب دولتی می تواند بیش از 50 هزار نفر (5تا 10 درصد سرانه اشتغال کشور) در هر سال به میزان اشتغال در این مجموعه اضافه گردد.

جامعه تحت پوشش فروتل بسیار گسترده است و کل مشاغل خانگی کشور، کلیه اصناف و کسب و کارهای فروش کالا و خدمات و کلیه تولید کنندگان و وارد کنندگان و صادر کنندگان و تمام مشتریان را در بر می گیرد.

فروتل سیستم جامع مشترکین را در کل کشور راه اندازی کرده به صورتیکه با یک بار اشتراک یک شخص می تواند از کلیه اصناف تحت پوشش فروتل خرید نماید و از مزیتهای خرید تجمیعی فروتل استفاده نماید.

خدمات فروتل بر پایه فناوری های مبتنی بر LBS و صرفه موقعیت مکانی است. علاوه بر فروشندگان کالا ، فروشندگان خدمات متنوع مثل سازمانها ، آموزشگاه ها ، آژانسهای مسافرتی، هتلها و صنایع گردشگری، آرایشگاه ها و پزشکان و تمام مشاغل خدماتی نیز می توانند از خدمات فروتل جهت توسعه سیستم فروش خود استفاده نمایند.

برخی از خدمات فروتل به کسب و کارها شامل موارد زیر می شود :

- راه اندازی پنل مدیریت فروش، سایت فروشگاهی رایگان و تأمین کامل کلیه فرایندها و سیستمهای فروش وابسته به تجارت الکترونیک و ارائه اپلیکیشنهای بازاریابی و فروش شامل صدها امکان برای فروش کالا و خدمات برای انواع کسب و کارها بصورت تخصصی

- ارائه سیستم های تبلیغاتی و خدمات بازاریابی و تبلیغاتی در کل کشور به کمک درگاه تبلیغات ایران که اجتماع کلیه صنوف وجامعه تبلیغاتی ایران از جمله تبلیغات در صدا و سیما و بیلبوردها و تبلیغات چاپی و غیره است. همچنین ارائه تخصصی خدمات تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی و سایتها و اینترنت و همچنین خدمات بازاریابی حضوری و صدها خدمت تبلیغاتی در کل کشور به صورت تخصصی و بدون واسطه در فروتل ارائه می شود که توانسته شیوه سنتی و مدرن تبلیغات را یکجا در اختیار کسب و کارها قرار دهد.

- ارائه خدمات فروش آنلاین و یا فروش به صورت پرداخت در محل در تمام کشور

- ارائه خدمات کال سنتری جهت کمک به ثبت سفارشات فروشندگان به صورت متمرکز و غیرمتمرکز - ارائه خدمات لجستیک و راه اندازی انبارها و دفاتر فروش برای فروشندگان در سراسر کشور و ارائه خدمات بسته بندی و توزیع داخل شهری یا فروش محلی و منطقه ای در کشور

-کلیه فرایند مدیریت بازاریابی، تبلیغات و فروش در فروتل به کمک پنلها و سامانه های قدرتمند ومدرن فروش بصورت یکپارچه انجام می شود. فروتل به دنبال منفعت اجتماعی بوده و با رویه های جدید و فناوریهای نوین کسب و کارهای کوچک را با هزینه های پایین و در زمان کوتاه ایجاد و حمایت می کند و کارآفرینی در بستر تجارت الکترونیک را در عمل پیاده سازی نموده است.

با توجه به گستردگی خدمات فروتل در سراسر کشور و اشتغالزائی فوق العاده بالای آن ، امیدواریم که همراهی ، حمایت و همکاری دولت و ادارات مختلف هم با مجموعه فروتل شروع شود تا بتوانیم نقش موثرتری در کاهش بیکاری و یا بی ثباتی مشاغل فعلی و ایجاد کسب و کارهای جدید ایفا نماییم.

پنج خدمت اصلی فروتل:

1- پرداخت در محل و پرداخت آنلاین وجه سفارشات:

سرویس مشترک فروتل و شرکت پست برای فروشندگان است، روزانه فروشنده سفارشات معلق خود را آماده ارسال کرده و بسته بندی طبق استاندارد پست در جعبه های مخصوص فروش اینترنتی قرار گرفته، پلمپ شده و فاکتور سفارش چاپ و روی بسته الصاق می گردد. مامور پست روزانه از محل فروشنده یا انبارهای لجستیک فروتل که غالبا در پست مرکزی شهرها مستقر می باشد، بسته های آماده شده را تحویل گرفته و توزیع سراسری می گردد، مشتری در محل پس از تحویل کالا مبلغ را با مامور پست تسویه می نماید و توسط فروتل این مبالغ یکشنبه و چهارشنبه ها به حساب بانک ملی فروشندگان تسویه منظم می گردد. در صورتیکه به صورت آنلاین وجه را مشتری پرداخت کرده باشید فقط توزیع سفارش توسط پست انجام گرفته و بدون دریافت وجه کالا تحویل مشتری می گردد و وجه سفارش در زمان ارسال با فروشنده تسویه می شود.

الزامات پرداخت در محل پستی:

1- داشتن سایت دارای اینماد با نام و آدرس فروشنده مطابق ثبت نام انجام شده در فروتل

توجه: در صورتیکه فقط از لجستیک برای ارسال مرسولات استفاده می نمایید نیازی به داشتن نماد نمی باشد و از نماد لجستیک استفاده می شود.

2- مدارک لازم: - تعهدنامه که در محضر گواهی امضا شود. - گواهی عقد قرارداد - کپی شناسنامه و کارت ملی - مجوزها در صورت وجود خصوصا در حوزه های فرهنگی، بهداشتی و غذایی

توجه: اسکن مدارک بایستی داخل پنل در بخش مدارک من قرار گیرد تا اخطار نقص مدرک بالای پنل برداشته شود و قرارداد فروشندگی نیز در دو نسخه به آدرس شما ارسال می گردد که تکمیل می نمایید و به همراه اصل مدارک فوق به آدرس دفتر مرکزی فروتل پست نمایید.

2- لجستیک:

خدمات انبارداری، بسته بندی، پیک شهری، حمل و نقل پستی، چاپ فاکتور و ارسال مرسولات در لجستیک انجام می گردد. در این حالت فروشندگان تمرکز خود را بر روی تامین و فروش محصولات می گذارند.
در سراسر ایران انبارهای لجستیک فروتل در اختیار فروشندگان می باشد.
ارسال سریع، منظم و با هزینه پایین علاوه بر تسهیل فروش فروشندگان و کاهش هزینه های آنها، باعث افزایش رضایت مشتریان نیز می گردد.

الزامات:

- محصولات بایستی مجوز فروش داشته باشند و فروش آن طبق قوانین کشوری منع قانونی نداشته باشد.

- محصولات وارداتی بایستی مجوزهای ورود داشته باشند و مشکل قاچاق نداشته باشند.

توجه: در صورت توقیف محصولات به دلیل مشکلات قانونی آن کلیه مسئولیت های مربوطه بر عهده فروشنده خواهد بود.

نحوه اجرا: پس از عقد قرارداد فروشنده با لجستیک که علاوه بر قرارداد اصلی فروشنده با فروتل می باشد، فروشنده از داخل پنل فروشندگی خود درخواست ایجاد انبار در هر یک از شهر های که انبار وجود دارد را ثبت می نماید و توسط لجستیک مربوطه انبار تایید، ایجاد و فعال می گردد، فروشنده پس از این اقدام به ایجاد محموله می نماید و لیست کالا به همراه تعداد محصولات را برای لجستیک ارسال کرده و لجستیک پس از شمارش کالا تایید محموله را زده و به موجودی انبار شما در لجستیک مربوطه اضافه می شود و می توانید ارسال خود را شروع نمایید که با ثبت سفارش کافیست در حال آماده سازی بزنید و لجستیک اقدام به آماده به ارسال، چاپ فاکتور، بسته بندی و تحویل آن به باجه توزیع پست یا پیک شهری می نماید.

3- بازاریابی و تبلیغات:

در چهار بخش می توانید از قابلیتهای بازاریابی فروتل استفاده نمایید.

- همکاری در فروش عمومی (فروش به ازای پورسانت): که بیش از 80 هزار بازاریاب در این بخش بر روی محصولات تایید شده تمام فروشندکان همکاری می نمایند و به ازای سفارشات موفق پورسانت دریافت می کنند.

- بازاریابی ویژه (فروش به ازای پورسانت): تمرکز سیستم بازاریابی عمومی و سایتهای مرکزی فروتل از جمله chee.ir و ... بر روی محصولات ویژه می باشد که برای محصولات پرفروشی است که پورسانت بالاتر از 15درصد، ارسال روزانه،گارانتی تعویض و پس گرفتن یک هفته ای، پشتیبانی قدرتمند ارائه میشود - همکاری در فروش اختصاصی(فروش به ازای پورسانت): که بر روی سایت فروشگاهی هدیه فروتل به فروشندگان به صورت رایگان نصب و قابل استفاده است.

- درگاه تبلیغات: ارسال ایمیل، پیامک، فکس گروهی متصل به بانک اطلاعاتی به روز فروتل از تمامی اصناف ایران، تبلیغ در تلگرام (چیکا)، تبلیغ در انواع رسانه های تبلیغاتی دیداری و شنیداری اینترنتی و خارج از اینترنت از جمله صدا و سیما سراسری و استانی، نشریات سراسری و محل، بیلبوردها، کانونهای تبلیغاتی که از طریق پنل فروشندگی، سایت بازار هدف و اپلکیشن درگاه تبلیغات قابل دسترسی می باشد و در مرحله تکمیل بانک اطلاعاتی و عضویت رسانه های تبلیغاتی قرار دارد که برآورد می شود تا 6 ماه آینده بتواند به صورت گسترده ای مورد استفاده اصناف ایران قرار گیرد.


4- پنل مدیریت فروش:
هر فروش فرآیندی از بازاریابی، ثبت، ارسال، رهگیری، تسویه، گزارش گیری سفارش و مالی، ارتباط با مشتری، مدیریت محصولات و انبارداری، مدیریت بازاریابها و ارتباط با آنها و .... را شامل می شود. فروتل پنل مدیریت فروش در اختیار فروشنده قرار می دهد که همه این فرایند را در بر می گیرد و می توانید هر گونه کالا، خدمت و فایل مجازی که در چارچوب قوانین کشور باشد با درگاه فروش عرضه نمایید.

5- فروشگاه آنلاین:
یکی از خدمات هدیه فروتل به فروشندگان سایت فروشگاهی مستقل با هاست و دامنه و مدیریت حرفه ای با نام فروشگاه ساز پارسی تک می باشد.

 

پشتیبانی آنلاین فروتل